Πρόγραμμα ανταμοιβής “ServiceOnLIne-plus”, από την Astra Service A.E.

I. Γενικά

Η AstraServiceAE, ως επισκευαστής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, διαχειρίζεται την συνολική της δραστηριότητα των υπηρεσιών της, προς τον καταναλωτή με την πλατφόρμα www.serviceonline.gr

Το πρόγραμμα ανταμοιβής με τον διακριτικό τίτλο “ServiceOnLine-plus”, δίνει την δυνατότητα στους πελάτες της Εταιρείας AstraServiceA.E, να πιστώνονται με πόντους, κάθε φορά, που συναλλάσσονται με αυτήν και σύμφωνα πάντα με το είδος της προσφερόμενης σε αυτούς υπηρεσίας ή προιόντος και την αξία της συναλλαγής. Το πρόγραμμα ανταμοιβής αυτό περιγράφεται αναλυτικά στη συνέχεια, ως προς την λειτουργία του, τους όρους και τις προυποθέσεις, που το διέπουν.

II. Ορισμοί

Για λόγους διευκόλυνσης ερμηνείας της σύμβασης, που ακολουθεί, κρίνεται απαραίτητη η διευκρίνιση των όρων, που περιλαμβάνονται στα κείμενά της.

1. Κάρτα : Η κάρτα που εκδίδεται από την Εταιρεία, είναι μοναδική για κάθε πελάτη και περιέχει τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να δίνει την δυνατότητα στον κάτοχό της, να αναζητήσει από τα τηρούμενα αρχεία της Εταιρείας, τον αριθμό των πόντων που έχει στην διάθεσή του και προκύπτουν από την μέχρι εκείνη την ώρα , συναλλαγές του με αυτήν. Η κάρτα φέρει στο κέντρο της το διακριτικό γνώρισμα “PLUS”, ως συνοδευτικό του ονόματος της πλατφόρμας υπηρεσιών, ServiceOnLine.

Η κάρτα αυτή έχει την ιδιότητα της κάρτας μέλους του συγκεκριμένου προγράμματος της συγκεκριμένης Εταιρείας και δεν έχει καμία σχέση με αυτές της αντίστοιχης μορφής ή και χρήσης, πιστωτικές ή χρεωστικές, που εκδίδουν οι Τραπεζικοί Οργανισμοί. Η κάρτα είναι ιδιοκτησίας Astra Service A.E. παραδίδεται η κατοχή της προσωπικά στον κάτοχο και δεν μεταβιβάζεται.

2. Κάτοχος : Είναι αυτός , του οποίου το ονοματεπώνυμο είτε αναγράφεται στην κάρτα, είτε προκύπτει από τον μοναδικό αριθμό κατόχου, που είναι πάντα εκτυπωμένος σ αυτήν και αντιστοιχεί με την αντίστοιχη μερίδα του πελάτη, στα αρχεία της Εταιρείας

3. Μέλος του προγράμματος : Την ιδιότητα του μέλους αποκτά ο κάτοχος της, από την στιγμή της απόκτησής της, με την φυσική της υπόσταση . Βεβαίως η χρήση των δικαιωμάτων, που προκύπτουν από την κάρτα είναι προαιρετική και στην διακριτική ευχέρεια του κατόχου της

4. Πόντοι : Η άυλη μονάδα αξίας, αντιστοιχεί με τις πραγματικές αξίες σε χρήμα σύμφωνα με τον υπολογισμό του προγράμματος ανταμοιβής, που ο πελάτης αποδέχεται με την παραλαβή της κάρτας. Η εικονική αυτή αξία, λαμβάνει υπόσταση και υπολογίζεται ως πραγματική αξία κατά την εξαργύρωσή της, ή τον συμψηφισμό της με μελλοντική συναλλαγή ή την αγορά αγαθών και υπηρεσιών, όπως ορίζονται και ανακοινώνονται από την Εταιρεία. Η οποιαδήποτε χρήση των πόντων, καθορίζεται με σαφήνεια και μπορεί να μεταβάλλεται ή να τροποποιείται, σύμφωνα με την πολιτική της Εταιρείας η οποία θα αναγγέλλεται στα πληροφοριακά της δελτία, έντυπα ή ηλεκτρονικά.

5. Λογαριασμός πόντων : Η Εταιρεία τηρεί ενημερωμένο αρχείο για την παρακολούθηση των πόντων, που συλλέγονται ή/και εξαργυρώνονται από την κάρτα του μέλους

6. Επικοινωνία : Οι όροι του προγράμματος είναι αναρτημένοι στην σελίδα της Εταιρείας serviceonline-plus.gr , από όπου είναι δυνατή και η εκτύπωσή τους.

7. Τροποποίηση του προγράμματος ανταμοιβής : Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα τροποποίησης των όρων του προγράμματος ανταμοιβής οποτεδήποτε. Κάθε τροποποίηση στους όρους του προγγράμματος αναγγέλλεται μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας www.astraservice.gr

8. Λήξη του προγράμματος ανταμοιβής : Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα λήξης του προγράμματος οποιαδήποτε στιγμή, κατά την διακριτική της ευχέρεια. Προαπαιτούμενο για την λήξη είναι η ειδοποίηση των μελών του προγράμματος μέσω της ιστοσελίδας www.serviceonline-plus.gr 2 (δύο) μήνες πριν την καταληκτική ημερομηνία. Μέσα στο διάστημα αυτό, τα μέλη έχουν την δυνατότητα να εξαργυρώσουν τους πόντους , που έχουν συγκεντρώσει, σύμφωνα με τους Όρους του προγράμματος.

9. Συνεργάτες του προγράμματος : Η Εταιρεία έχει την δυνατότητα σύναψης συμφωνητικών με άλλες Εταιρείες, που έχουν κατά προτίμηση, δραστηριότητα παροχής υπηρεσιών, από τους οποίους συλλέγονται ή εξαργυρώνονται πόντοι. Οι όροι και οι προυποθέσεις των συνεργασιών αυτών σε ό,τι αφορά τα μέλη των καρτών, αναρτώνται στην ιστοσελίδα www.serviceonline-plus.gr.

10. Απώλεια κάρτας : Σε περίπτωση απώλειας της κάρτας, τότε η Εταιρεία έχει την δυνατότητα επανέκδοσης, εφόσον η απώλεια δεν συνδέεται με οποιαδήποτε προηγούμενη χρήση των πόντων από τρίτο πρόσωπο. Παραμένει δε στην διακριτική ευχέρεια της Εταιρείας η αντίστοιχη μεταφορά των πόντων μέχρι την ημερομηνία δήλωσής της, στη νέα κάρτα.

III. Κανονισμός απόκτησης Πόντων.

1. Γενικά. Οι πόντοι, καταχωρούνται στην μερίδα του κατόχου της κάρτας την επόμενη ημέρα από την πραγματοποίηση της συναλλαγής ή το αργότερο εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την πραγματοποίησή της. Ο χρόνος της καθυστέρησης αυτής οφείλεται στην διαδικασία καταχώρησης των συναλλαγών, που πραγματοποιούνται με POS στα σημεία εξυπηρέτησης των πελατών, εκτός Εταιρείας.

Οι πόντοι καταχωρούνται ηλεκτρονικά, αντιστοιχούν με ακέραιες μονάδες ευρώ για κάθε συναλλαγή ανταμοιβής και υπολογίζονται με πίνακα αντιστοιχίας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγραφο 2, του παρόντος.

2. Συναλλαγές ανταμοιβής. Ως συναλλαγές ανταμοιβής ορίζονται αυτές, οι οποίες μετατρέπονται σε αντίστοιχους πόντους. Ως κύριες συναλλαγές ανταμοιβής ορίζονται (α) όλα τα παραστατικά Παροχής Υπηρεσιών Λιανικής για εργασίες που έχουν παρασχεθεί εντός των εγκαταστάσεων της Εταιρείας ή εκτός αυτής, σε χώρους, που έχουν συμφωνηθεί με τον συναλλασσόμενο πελάτη, με αναλογία 1 € = 10 πόντοι και (β) όλα τα παραστατικά πώλησης ανταλλακτικών, που έχουν χρησιμοποιηθεί για τις προαναφερθείσες εργασίες, με αναλογία 1 € = 5 πόντοι. Το μετατρεπόμενο ποσό περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ.

Έξαιρούνται από τις συναλλαγές ανταμοιβής όλα τα Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών ή Αγαθών και η εν γένει χρήση του προγράμματος “ServiceOnLine-plus” στις συναλλαγές με άλλες Εταιρείες (Β2Β), όπως επίσης και τα παραστατικά μεταφορικών των συνεργείων ή των συσκευών.

3. Ακύρωση Συναλλαγής Ανταμοιβής : Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής ανταμοιβής, ανεξαρτήτως αιτίας, οι πόντοι, που έχουν χορηγηθεί ακυρώνονται αυτομάτως, από τον λογαριασμό πόντων του μέλους.

4. Διάρκεια ισχύος των πόντων : Οι πόντοι, που έχουν καταχωρηθεί από συναλλαγές ανταμοιβής και δεν έχουν εξαργυρωθεί μετά την πάροδο 3 (τριών) ετών από την πίστωσή τους στην κάρτα, ακυρώνονται. Οι πόντοι, που έχουν πιστωθεί ως bonus κατά την έκδοση της κάρτας, αν δεν έχουν εξαργυρωθεί ακυρώνονται, ακριβώς με την παρέλευση ενός έτους. Όλα τα παραπάνω χρονικά περιθώρια, ενδέχεται να τροποποιηθούν από την Εταιρεία, κατόπιν προειδοποίησης δύο (2) μηνών.

5. Ανώτατο όριο πόντων : Η Εταιρεία καθορίζει το ανώτατο όριο ανά χρονικό διάστημα και ανά κάρτα, που μπορεί να συλλέγεται από τα μέλη. Ο μέγιστος αριθμός ανέρχεται στον αριθμό των 10.000 πόντων στην διάρκεια ενός μήνα και οποιαδήποτε μεταβολή μπορεί να γίνει μόνο μετά από απόφαση της Εταιρείας. Επίσης ορίζεται και ο μέγιστος αριθμός των τριών (3) συναλλαγών ανά ημέρα / κάρτα.

IV. Εξαργύρωση πόντων

1. Ορισμός αντιστοιχίας : Η αντιστοιχία των πόντων με την πραγματική αξία σε χρήμα, καθορίζεται από την Εταιρεία. Η βασική αντιστοιχία ορίζεται σε 0,01 € / 1 πόντο, με δυνατότητα αναπροσαρμογής, χωρίς όμως αναδρομική ισχύ δηλαδή για τους πόντους, που έχουν ήδη συσσωρευτεί από τους πελάτες. Η εξαργύρωση γίνεται πάντα και σύμφωνα με τους παρακάτω όρους των παρ. 2,3 & 4 και ουδέποτε με καταβολή μετρητών.

2. Εξαργύρωση με συμψηφισμό : Η εξαργύρωση με συμψηφισμό επόμενης συναλλαγής με υπηρεσίες, γίνεται κατ επιλογήν του κατόχου της κάρτας και πάντα μέσα στα χρονικά περιθώρια ισχύος των πόντων. Στην περίπτωση αυτή γίνεται συμψηφισμός, με το νέο παραστατικό και οι πόντοι εξαργύρωσης, με την ισοτιμία 1 πόντος = 0,01 €, αφαιρούνται από το τελικό ποσό ως έκπτωση από την καθαρή αξία. Ο ΦΠΑ υπολογίζεται επί του υπολοίπου που έχει προκύψει από τον παραπάνω υπολογισμό.

3. Προσφορές Εξαργύρωσης : Η Εταιρεία, καταρτίζει καταλόγους με προιόντα, που αντιστοιχούν σε ένα ορισμένο αριθμό πόντων. Τα προιόντα είναι εκτεθειμένα έντυπα ή ηλεκτρονικά στους καταλόγους, που εκδίδει η Εταιρεία. Τα προιόντα αυτά αποδίδονται στον πελάτη εφ όσον διαθέτει τουλάχιστον τον αντίστοιχο αριθμό πόντων μόνο και όχι με οποιαδήποτε άλλη σύνθεση αμοιβής πόντων και χρήματος. Η εξαργύρωση πόντων, δεν δύναται να εφαρμόζεται σε συνδυασμό με άλλου είδους προσφορές, προωθητικές ενέργειες ή εκπτώσεις, εκτός και αν υπάρχει πρόβλεψη για το αντίθετο. Η παραγγελία και η παράδοση των προιόντων, γίνεται μόνο στην Έδρα της Εταιρείας, Μαρίνου Αντύπα 88, Νέο Ηράκλειο. Το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την ημερομηνία της παραγγελίας μέχρι και αυτήν της παράδοσης, μπορεί να ανέρχεται μέχρι και σε 25 εργάσιμες ημέρες.

4. Ειδικές προσφορές εξαργύρωσης : Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διαθέτει στα μέλη του προγράμματος ειδικές προσφορές εξαργύρωσης πόντων ή επιπλέον προσφορές σε αγαθά ή υπηρεσίες ή εκπτώσεις. Οι επιπλέον αυτές προσφορές, μπορούν να απευθύνονται είτε σε όλα τα μέλη του προγράμματος είτε σε επιλεγμένες ομάδες κατόχων καρτών, κατά την κρίση της Εταιρείας.

5. Προσωπικά Δεδομένα. Ο κάτοχος της κάρτας Serviceonline-plus συμφωνεί και αποδέχεται ότι η AstraServiceAE, θα διατηρεί αρχείο των στοιχείων του, με σκοπό την υποστήριξη της εξυπηρέτησής του, ως μέλους του προγράμματος ανταμοιβής, όπως επίσης και για την προώθηση και εκτέλεση της σχέσης συναλλαγής πελάτη – Εταιρείας. Στην σχέση αυτή περιλαμβάνονται και οι κατά καιρούς ενημερώσεις για σκοπούς marketing.

V. Υποχρέωση Ορθής Χρήσης – Ευθύνη Κατόχου

1. Το σύνολο των διαδικασιών συλλογής των πόντων, δηλαδή η συλλογή η διατήρηση και η εξαργύρωσή τους, διέπεται από τους όρους του προγράμματος που βρίσκονται σε ισχύ. Οποιαδήποτε άλλη χρήση, χορήγηση, πώληση ή ανταλλαγή ή μεταφορά πόντων θέτει τον κάτοχο της κάρτας εκτός προγράμματος. Πόντοι, που δεν συγκεντρώθηκαν σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος είναι άκυροι και δεν μπορούν να εξαργυρωθούν. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα διαγραφής των πόντων, που αποκτήθηκαν κατά παράβαση των όρων του προγράμματος, όπως επίσης να διεκδικήσει την αξία τους σε περίπτωση, που ήδη έχουν εξαργυρωθεί με αναλογία 0,01 € / πόντο.

2. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει άμεσα το μέλος από οποιαδήποτε προσφορά, σε περίπτωση αθέτησης από αυτό οποιουδήποτε όρου της σύμβασης χορήγησης της κάρτας, να αναστέλλει ή να καταργεί τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα και να ακυρώνει το σύνολο των πόντων, που έχουν συλλεγεί μέχρι την στιγμή της ακύρωσης, στα πλαίσια του προγράμματος.

VI.Πρόσθετοι όροι

1. Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα ανταμοιβής, τα μέλη μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6860 000.

2. Οι παρόντες όροι διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο και οποιαδήποτε διαφορά προκύψει κατά την εφαρμογή τους αρμόδια είναι τα Δικαστήρια των Αθηνών.